/
/
ma Valér névnap van
install tracking codes
2017. December 15
a honlap akadálymentes változata
KERESÉS
az oldalon

Magunkról




Kedves BUSZ-ON Utazók!

Igényes, érdekes, szórakoztató, szerethető és még ingyenes is, ez a Busz-On Magazin! Dózsa Krisztával, a magazin tulajdonosával beszélgettem…

Sikeres nyomdaipari szolgáltatásokkal foglalkozó üzletasszonyként mi volt a motivációd akkor, amikor belevágtál a Busz-On Magazin előkészületeibe?

Úgy éreztem, hogy valamit még csinálnom kell. Az akkoriban tetőző válság miatt a Dózsa Design nyomdaipari szolgáltatásai iránti igény egy kicsit alábbhagyott. Mindig is valami kreatív dolgot szerettem volna csinálni, ezért nem is haboztam túl soká, miután az ötlet megszületett, belevágtam. 

Hogyan született meg a Busz-On Magazin ötlete?

Ültem a buszon és azon gondolkoztam, hogy az unalmas utazási időt, milyen jó lenne, kitölteni hasznos, szórakoztató olvasnivalóval, amit akár ott is lehet hagyni az ülésen, hogy később más is örömét lelje benne. Mi egy családi vállalkozás vagyunk, ezért rögtön felhívtam a páromat és elmondtam neki, mi jutott az eszembe. Mire leszálltam a buszról, fejben gyakorlatilag már megvolt a cég, a magazin címe és a főbb paramétereinek ötlete. 

Laptulajdonosként rögös volt az út idáig. Hol tartasz most?

Valóban rögös volt, de szerencsére nem voltam egyedül! Családi vállalkozásként működik a nyomda mellett a magazin is. A férjem és a fiam is sokat dolgozik a sikerért. Úgy érzem jó irányba haladunk, mert egyre több helyen jelenünk meg, egyre ismertebb a nevünk és egyre szimpatikusabb az embereknek az, amit képviselünk. Remélem, hogy ezek után még nagyobb lesz az olvasótáborunk és az online látogatottságunk egyaránt!

Hogyan jellemeznéd a „gyermekedet”, a Busz-On Magazint?

A kezdetekkor az volt a legfontosabb célkitűzésem, hogy olyan magazint hozzak létre, amit én is szívesen olvasnék. Szerettem volna, hogy olyan ötleteket, információkat és érdekességeket tartalmazzon, ami élménnyé teheti az olvasását, illetve ami az emberek figyelmét valóban lekötheti és az utazással, esetleg várakozással töltött üres óráikat színvonalasan kitöltheti. Budapesten orvosi rendelőkben, szépségszalonokban vagy akár autószerelő műhelyekben is elérhetőek vagyunk. A Busz-On Magazin tehát az utazással vagy várakozással töltött időt hivatott élménydúsabbá tenni.

Melyek a rövid- és hosszú távú céljaid a magazinnal?

A hosszú távú célom az, hogy minél többször és minél nagyobb példányszámban tudjam megjelentetni a magazint. Ehhez pedig szorosan kapcsolódik a rövidtávú célom, ami nem más, mint annak a stratégiának a felépítése, ami hozzásegít ehhez a sikerhez. Szeretném minél több emberhez eljuttatni a magazint és az élményt, amit nyújtani tud, ugyanakkor boldog lennék, ha az online felületeinket is egyre többen olvasnák és szeretnék. Ez aprólékos, kemény munka ugyan, de minden percét élvezem.

Kis Szilvia